Monday, December 5, 2011

CDCS 2 MINGGU SUDAH BERLALU



Pagi subuh je lepas bangun dr tido terus je aku timbang..last2 alhamdulilah berat aku turun 1.5kg...syukur kepada Allah...Alhamdulilah berkat kesabaran aku utk diet menjadi..lagi la semangat aku nak diet makin tinggi...lepas je timbang aku pun mula solat n terus je aku buka dvd jillian tuk wat excersice...lebih kurang 30 minit la...mmg x larat klu ikut pun pasai mlm td balik dah kui 12 mlm...tgk sepepu sanding (mlm berinai)...x der hal la aku gagah juga wat sit up 35x...

pas je mandi aku hidangkan juadah tuk b'fast..





ni je la yg mampu aku wat tuk sarapan aku...tuk My encik suami sy buatkan nasi gorang ayam je...tp mmg x jamah pun...konon je kan...jd la (tp aku x letak la x sempat nak amik la pulak...)

lepas b'fast je aku dah cbuk la nak g umah mak cik pasia nak g mengantar pengantin belah lelaki di Meru...so pe lagi mmg x yah masak tuk lumch ler...sampai je sana aku sempat lg posing kat umah persinggahan pengantin...ni la gambo aku yg terkini...



Nampak kurus x dlm gambo ni...aku tgk sama je.. cuma sepupu kata "Leyla, ko dah slim la ko diet yer"...aku pun senyum je la... sonok benonya cume aku x ler tunjuk yg aku ni dah kurus...ni pun en suami yg tulun amik gambo...yg belakang tu anak aku bersama sepupu dia berebut mainan...so abaikan je la erk..)en suami pun bg tau dah ringan la ckit bla naik moto (dlm hati berat sgt ke aku ni...hahhah)

6 comments:

angka 5 said...

congrats..mesti x sabo kan nak ke angka 6...sket je lg..usaha dan terus usaha

Leyla said...

tu la mmg pun...seronok sgt tau bla tgk nak dekat ngan angka 6...insyallah mana mggu ni turun lak 2 kg ke...apa awk punya blog...

angka 5 said...

xde blog la..tp minggu ni berat x turun pon..nyampah...tp xpe teruskan exercise n diet pasti berjaya suatu hari nanti..

Leyla said...

o ye ke...x pe la..nnt awk bg la plan awk cam ner cara awk berdiet pulak ye...saje nak tau..heheh mana tau leh try ke...dulu berat awk berapa???best tu turun 21 kg dlm masa berapa bulan???

angka 5 said...

berat dulu 84kg..tp ade amik supplement susu SD2..dlm tempoh 6 bulan dpt turun 18kg jd 66kg..pastu stop sd2..n stop diet..berat maintain je..pastu awl bulan 11 hari tu diet balik..tp diet sendiri je..control mkn n exercise alhamdulillah skang dh 63kg..target hujung tahun ni dpt la tgk angka 5..59.9kg pon dh ok..

Leyla said...

o ye ke sama la cam member kita pun dia amik SDII juga...mmg kurus la..dulu ada gak try tp x serasi la so stop cam tu je n berat pun naik ler...member pun x caye berat sy ni nak wat cam ner sy ni berat tulang doktor kata so terima je la janji dapat kurus balik cam dulu...ni pun nak kurangkan lg 16 kg...huuuuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...