Tuesday, February 24, 2015

KEMBALI KE PANGKAL JALAN

Assalamualaikum kengkawan sume lama rasanya aku x berblog ni...almaklumkan bz ngan keje yg x akan abisnya...pg  ni rasa aura nk berblog pun dtg...heheh x tau mimpi pe mlm td...seawal 4.30 pagi telah terjaga dr tidor dan waktu ni juga la aura nk bersenam kembali semula setelah sekian lama x bersenam seawal pg...last rasanya tahun akhir 2012..lama kan...

Memula buka cd yg telah dibeli oleh akak zalia pakar penjual cd senam yg best...tp sedih sgt ler pasai apa yg kita nk x leh nk buka pasai wayer x bersambung ngan tv...so aku pun pe lagi buka la hset ni tgk utube je la..janji aura nk senam tu datang...sebelum ni mmg nk buat dah senamaan tp masa tu x berapa nk izinkan...lebih2 lagi ada ank kecik ni...so bg susu ni puas2 sebelum mama nk bersenam..heheheh sabo je la...

Bln lepas siap dah beli peralatan tu senam...ada la tambahan dr sebelum ini..ini...warna mmg sama la cume x sempat nk ambil je gambo pg td...mmg semangat giler kan...alhamdulilah la akhirnya impian ku bermula sekali lg...heheh




Senaman yang paling aku suka ialah jillian punya senaman la..bg aku dia la pembakar semangat aku nk kurus...i love u jillian,,,my idola..ummmuhhh...udah ler tu senaman ni wat kita ada energy n sonok je bla lemak2 kita dah bako...heheh ni la senaman yg aku wat pg ni..heheh jom kita tgk


mmg terbaik la jillian...sok kita sbg la erk...pg ni lepas je wat senaman aku kemas umah sapu umah bagai, basuh baju cume nk mop lantai x sempat memandangkan ank bgn nk susu...so terlepas la nk buang lemak lg...x pe la nk wat cam ner...tepat jam 6 pagi aku pulak wat serapan pg ni untuk suami tercinta ngan anak2 nk bawak bekal g umah pengasuh n skolah...hehe ni je la yg sempat aku masak pg ni...

              nasi goreng




                rendang ayam



 dan ini pula serapan aku pg ni..roti gandum ngan tuna n air pula wonda coffee..sabo je kan,,,masak bukan main lg last2 serapan roti je...nk diet punya pasal belasah je la...


hehehe sedap n menjilat jari rasanya...air kosong mmg sah2 dah minum pg ni 2l...alhamdulilah semangat tu dah ada so jgn nk main2 pulak kali ni...so jom kita mulakan azam baru sblm terlambat...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...