Tuesday, June 3, 2014

DULU KINI DAN SELAMANYA...

Entry kali ni saje je nak bg semangat kat kawan2 yang dulunya aku bulan la gemuk sgt pun...paling aku slim pun dulu berat dlm 39kg je..(gambo dlm album) nnt la ada masa aku update berat aku masa kuwus dulu...dan skrg ni saje nk bg semangat supaya aku x akan kembali kepada berat yang lama...so aku akan ubah lemak2 ni jadikan ianya sebagai tenaga untuk aku terus slim n slim...bkn nk slim sgt pun cume nk bagi maintain je..aku pernah orang ckp masa tu bru anak sorang orang dah kata "BARU ANAK SORANG BADAN CAM ANAK 5" uwaaaa malunya masa tu...Tuhan saje yang tahu...mula mmg x perasan pun cam ner la badan aku masa tu nak aku bg tunjuk mesti korunk pun akan kata cam gtu juga..jom sama2 kita tgk...jgn gelak kuat2 nnt orang sebelah dengar..hehehhe
dan bla orang kata cam gtu aku pun mula la mulakan langkah aku yang pertama iaitu start maraton...so nila gambo aku masa mula2 start marathon...mmg gemuk giler..tp lantak la orang nak kata pe janji aku slim,,slimm dan slimm je dlm kepala otak aku...aku x akan berpatah balik...hahhaha
yang akhir ini la aku last marathon...sonok mmg x terkata la...hehehe..nasib la berbaloi..syukur pada mu ya ALLAH kerana telah memakbulkan impian aku tuk kembali kepada yang asal... Akhir sekali gambo masa aku dah mula slim..slimm la sgt kita beza la gambo dulu dan sekarang..jom kita tgk sama...
rasanya tu je la yang aku nk cite tuk ari ni...daaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...